Úvodní stránka > Z jiného soudku > Následky náletů na Brno na fotografiích z neznámé sbírky

Následky náletů na Brno na fotografiích z neznámé sbírky

Včera iDNES informoval o nálezu dosud neznámé sbírky fotografií, na kterých zachytil brněnský novinář Karel Sochor následky náletů na město 8. a 12. dubna 1945 (ukázky na http://brno.idnes.cz/).

  1. 8. dubna 2008 (09:39)

    Myslímže jsi tam měl dát odkaz přímo na článek a ne na hlavní stranu, člověk pak musí hledat

  2. 8. dubna 2008 (13:02)

    Dobry den,to jsem mel v umyslu, ale odkaz je tak dlouhy, ze se „rozsype“ zalomeni stranky v rameckach:-(Zdravi Filip

  3. Johny Silver B
    8. dubna 2008 (14:26)

    Pane kolego, díval jsem se na odkaz iDnes na ty „neznámé“ fotky. Tak například ona barikáda ze Štefánikovy ulice – fotku máme ve sbírkách přes 20 let a byla několikrát publikována, i já jsem jí dal do knížečky „Brněnské jaro 1945“, jen se podívejte – lokace je ovšem jiná, jedná se o Brno-Pisárky. Samozřejmě existuje fotka barikády z tramvajových vozů na Pražské (dnes Štefánikova) ulici – i tuto fotku jsem dal do své brožury. V žádném případě se nejedná o „neznámé“ fotky, to si zase jen páni novináři zabásnili.

  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

