Úvodní stránka > Nezařazené > „Inspirace“ blogem a jedna geocache

„Inspirace“ blogem a jedna geocache

Naštval mě jeden hledač geokeší: Bezostyšně zkopíroval části mých dvou textů, které jsem publikoval na serveru Želpage a v blogu.

Po mém opakovaném upozornění na svém profilu na
http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC1TDFE nakonec oba odkazy zveřejnil. Asi jsem v éře primitivní metody "cut and paste" stále příliš naivní, když požaduji respektování aspoň elementárních pravidel slušnosti.

Rubriky:Nezařazené
  1. Martin Drbal
    21. listopadu 2009 (21:20)

    geokešingBohužel, mě se stalo to samé (http://www.geocaching.com…7c0156) Léta jsem sbíral informace k P-47 u Trhanova a oslovil mě jeden hledač keší, že prý jestli nemám ke studijním účelům s cílem připravit keš, něco o havárii P-47 1/Lt. Kirkhama. Poskytl jsem mu v dobré víře všechny moje podklady a on to pak prezentoval jako svoje dílo. Po mé intervenci napsal alespoň poděkování do textu.

  1. No trackbacks yet.

Zanechat Odpověď

